نیکیتابانک

با نیکیتابانک بیشتر آشنا شوید.

اطلاعات عمومی
به راحتی می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید ولذت ببرید.
جوایز ارزنده
خوشحالی شما برای ما مهم است.
پشتیبانی دوستانه
کسب رضایت شما اولویت ماست.

هشدار مهم نیکیتابانک

مراقب کلاهبران و افراد سودجو باشید ما به هیچ وجه از شما اطلاعات شخصی و بانکی را درخواست نمی کنیم و پیامکی در این رابطه برای شما ارسال نمی کنیم.

مدیرعامل شرکت مبتکران آرمان پایا

صاحب امتیاز نیکیتابانک

مدیریتِ سایتِ نیکیتابانک ورود شما را به سایت نیکیتابانک، بانکِ دِیتای نیک، بانکِ اطلاعاتِ خوب، سایتی مفرح و پرمحتوا و جایزه‌دار خوشامد عرض می‌نماید. شاید برای شما نیز این سؤال پیش آمده باشد که سرانة مطالعة ایرانیان چه میزان است؟ از ۲ دقیقه در شبانه روز تا۱۲۰ دقیقه را می‌توان در پژوهش‌های متعدد سازمان‌های مختلف مشاهده نمود. اینکه این آمارها تا چه اندازه صحت و دقت دارند بماند اما این سؤال را می‌توانیم از خودمان بپرسیم که واقعاً چقدر مطالعه می‌کنیم؟ دلایلی از قبیل: مشغلة کاری، مشکلات زندگی، نگرانی‌ها، استرس‌ها، گرانیِ کتاب ، روش‌های سنتی فراگیری و خلاصه دَه‌ها دلیل منطقی و یا  بهانه و توجیه را می‌توان ذکر کرد. اگرچه محققین سعی دارند تا با انجام کارهای تحقیقاتی تغییراتی را در شیوة آموزش ایجاد کنند اما در قریب به اتفاق کشورهای جهان روش‌های آموزشِ آکادمیک همچنان یکسان هستند و همه یک شاکله اصلی دارند و آن این است : مطلب، سؤال، نمره و تنها اتفاقی که در مقاطعی رخ می دهد این است که نمره را با واژگانی مانند عالی، خوب و غیره عوض می‌کنند اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند. شما سر هر کلاسی که بنشینید همین سیکل را طی می‌کنید: مطلب، سوال، نمره و در بهترین حالت سؤالات چهارگزینه‌ای شده‌اند و باز هم برای تنوع و قدری آسان شدن کار، دو گزینه از چهار گزینه را به عبارتِ هردو و هیچ‌کدام تغییر داده‌اند اما در کل ماجرا تغییری ایجاد نکرده است. از سویی دیگر استرس پاسخگویی هم شاید بدترین اتفاقی است که پشتِ پرده همه آموزش‌هاست . شاید بدترین اتفاق  برای یک دانش آموز /دانشجو احضار وی پای تابلو برای حل تمرینات درسی باشد که نه آن را فهمیده و نه علاقه‌ای داشته که فرصتی بگذارد تا آن درس را درک و تمریناتش را حل کند و آماده و مسلط پای تابلو برود. این وسط اوضاع حفظیات‌مان هم چندان تعریفی ندارد. ترتیب سلسله‌های حکومت اقوام در تاریخ که جای خود، ترتیب شاهان اشکانی خود به تنهایی برای درآوردن اشک‌مان در شب امتحان کافی بود و روز بعد از امتحان تاریخ هم یادمان می‌رفت که عهدنامه ترکمانچای در زمان فتحعلی‌شاه بود یا مظفرالدین‌شاه یا اکنون هم هرچند از آن سال‌های خوب تحصیل فاصله گرفته‌ایم اما باز هم به دلیل عدم وجود متدهای آموزشی جدید و متنوع بخصوص در فضای مجازی (که بخشی از زندگی ما شده است)، اهتمام چندانی به مطالعه نداریم؛ پس ما نیاز به متدهای جدید آموزشی داریم . متدهایی که استرس پاسخ دادن، استرس حفظ کردن و احساس کسالت‌آور بودن را نداشته باشند. روش‌هایی که هم آموزش باشد هم هیجان و چه خوب‌تر خواهد بود که جایزه و مشوق ذهنی هم همراه آن باشد. ما (شرکت مبتکران آرمان پایا) در ابتکاری نو این روش را ابداع کرده‌ایم و در سایت نیکیتابانک به اجرا گذاشته‌ایم . شیوة ما شیوة تکراری مطلب و پرسش و نمره نیست. شیوة ما این است: پاسخ _ پرسش _ پاسخ و البته جوایزی به قید قرعه. ما از علوم مختلف، از تاریخ و جغرافیا، از علم نجوم و فیزیک و ریاضیات و مفاخر علمی، از طب، از دفاع مقدس و سرداران شهید و شهدای گرانقدر ایران‌زمین، از ورزش و سینما و ستارگان بزرگ آنها و از سیاست و سیاستمداران و از سوالات استخدامی و نکات کنکور با شما خواهیم گفت. خودمان می‌پرسیم و خودمان هم پاسخ می‌دهیم و به قید قرعه نیز تعدادی جایزه به عنوان مشوق ذهنی، تقدیم تعدادی از علم آموزان عزیز می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم به قول شاعر گرانقدر    « نظیری نیشابوری » :

« درس ادیب گر بود زمزمه محبتی ، جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را »

پس با ما وارد دنیای مهیج علوم شوید. نیکیتابانک، بانک اطلاعات خوب، بانک دیتای نیک، سایتی مفرح و پرمحتوا و جایزه‌دار منتظر شماست.

با تجدید احترام

خشایار قوام پور

مدیرعامل شرکت مبتکران آرمان پایا

صاحب امتیاز سایت نیکیتابانک

توضیح : نیکیتا یک اسم اصیل ایرانی به معنی خوب, نیک و بی همتاست و ما برای نامگذاری این سایت از آنجایی که امر نیک آموزش و مطالعه مَد نظرمان است و همچنین مفاهیمی چون Nice(خوب و پسندیده)، Data (اطلاعات)، و Bank(در اینجا به معنی مخزن، انبار، فایل) شالوده این سایت هستند، واژه تلفیقی نیکیتابانک به معنی بانکِ دیتایِ نیک یا بانکِ اطلاعاتِ خوب را برای سایت برگزیدیم . امید آنکه بپسندید.

همکاران ما

با گروه نیکیتابانک بیشتر آشنا شوید.

خشایار قوام پور

مدیر و صاحب امتیاز نیکیتابانک

مهندس آرزو قوام پور

گروه علمی

مهندس مسعود رومنا نوترکی

گروه علمی

مهندس میلاد معرفیون

گروه علمی

مهندس حسین عشوری زاده

برنامه نویس ارشد
TOP
Your Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.